Ένας από τους θεσμούς του σχολειού μας , εξίσου σπουδαίος με την Λόγου Χάρη, πραγματοποιήθηκε πέρυσι τον Μάρτιο . Φυσικά μιλώ για την ετήσια εκδρομή της τρίτης, που φέτος έλαβε χωρά στα όμορφα Γιάννενα. Οι μέρες  που διήρκεσε ήταν τέσσερις και ήταν όλες υπέροχες .Τέσσερις μέρες ξεγνοιασιάς, ξεκούρασης, και νέων εμπειριών και γνωριμιών.

Σε αυτή την εκδρομή όπως είναι φυσικό δεν έλειπαν και οι καθηγητές οι οποίοι ήταν η τότε διευθύντρια κ. Αναστασία Καπετάνιου ο κύριος Τρίγκατζης και Βλάχος, όπου πίσω από την αυστηρότητα και την σοβαρότητα που διαθέτουν μας συμπεριφέρθηκαν σαν φυσικά τους παιδιά, καθώς και οι συμμαθητές Δ. Οικονομάκη και Χ. Μπενετάτο βοήθησαν στο να πραγματοποιηθεί, μια εκδρομή χωρίς απρόοπτα και δυσάρεστα γεγονότα. Αποτέλεσμα να την ευχαριστηθούμε και να περάσουμε όλοι πολύ ωραία.

Αρχικά το πρόγραμμα είχε πρωινή αναχώρηση από την Νίκαια με πούλμαν, κατά την διάρκεια της πορείας μας προς τα Γιάννενα έγιναν στάσεις και μια από αυτές ήταν και στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Παύλου Παν. Βρέλλη. Το μουσείο διέθετε κέρινα ομοιώματα από σημαντικές φυσιογνωμίες και αναπαράσταση στιγμών από την ελληνική ιστορία. Έπειτα το πούλμαν μας άφησε για περίπατο στην πόλη των Ιωαννίνων έτσι ώστε να φάμε να περιηγηθούμε και να γνωρίσουμε καλύτερα το κάστρο που κρύβει μέσα της η πόλη. Αφού πέρασαν κάποιες ώρες από αυτή την περιήγηση ήρθε η στιγμή να γνωρίσουμε το lux ξενοδοχείο Epirus palace το οποίο φυσικά ήταν ανώτερο τον προσδοκιών μας. Αφού λοιπόν τοποθετήσαμε τα πράγματα μας και δειπνίσαμε στο εστιατόριο του ξενοδοχείου ετοιμαστήκαμε για την νυχτερινή έξοδο. Εκείνο το βράδυ για να πούμε την αλήθεια δεν διασκεδάσαμε και πολύ.
Ωστόσο όμως δεν στερηθήκαμε την διασκέδαση από την επομένη ημέρα, ξεκινώντας από το γεγονός ότι γνωρίσαμε το περιβόητο σπηλαίο του Περάματος των Ιωαννίνων με μια εξαιρετική ξενάγηση. Γνωρίσαμε και τα υπέροχα πέτρινα Ζαγοροχώρια και φάγαμε και ήπιαμε και φωτογραφηθήκαμε στα όμορφα τοπία και στο φαράγγι του Βίκου αλλά και στα πέτρινα γεφύρια. Μετά έπρεπε να αποκαταστήσουμε την προηγούμενη βραδιά σε διασκέδαση και έτσι ετοιμαστήκαμε όλοι για να επισκεφτούμε το ρεμπετάδικο, στο οποίο οφείλω να ομολογήσω ότι περάσαμε όλοι φανταστικά... με αποτέλεσμα να μην θέλουμε να φύγουμε. Την επόμενη μέρα με φανερά τα σημάδια της προηγούμενης βραδιάς διασκέδασης, ξεκινήσαμε να πάμε στο νησάκι που βρίσκεται στην λίμνη τον Ιωαννίνων και να περιπλανηθούμε στα σοκάκια του προκειμένου να φάμε βατραχοπόδαρα και χέλι. Πολλοί δοκίμασαν, άλλοι γνώρισαν τους ντόπιους κατοίκους οι οποίοι μας διαφήμισαν με τα καλύτερα λόγια , προκειμένου να αγοράσουμε τα χειροποίητα εδέσματά τους (τα οποία μπορώ να πω ότι ήταν τέλεια).Τα επίθετα λοιπόν αυτά ήταν γαργαλιάρης, μπουσμπουρλίτσα κλπ. Πήγαμε βόλτα στην πόλη και μετά επιστρέφαμε στην βάση, δηλαδή το ξενοδοχείο, στο οποίο εμείς οι μαθητές οργανώσαμε στο δωμάτιο πάρτι γενέθλιων για την μαθήτρια Ε. Ισάνογλου που εκείνη την ημέρα γινόταν 18. Και μετά το πάρτι σειρά είχε η ετοιμασία για το τελευταίο βράδυ στα Γιάννενα που θα ολοκληρωνόταν με την παρουσία μας σε ένα από τα μεγαλύτερα club της πόλης.
Την τελευταία μέρα, που όπως είναι φυσικό όλοι μας ήμασταν στενοχωρημένοι και άρρωστοι, επισκεφτήκαμε το Μέτσοβο, και κάναμε τα τελευταία ψώνια μας και εννοώ φυσικά το ντόπιο και ευρέος γνωστό τυρί μετσοβόνε. Έπειτα είχαμε την επιστροφή στην Αθήνα με το πούλμαν όπου φυσικά δεν αφήσαμε τον χρόνο ανεκμετάλλευτο και έτσι τον εμπλουτίσαμε με διάφορα παιχνίδια και τραγούδια...
Σίγουρα δεν θα είναι η μοναδική εκδρομή που θα κάνουμε στην ζωή μας αλλά είναι η τελευταία ελεύθερη εκδρομή με τους καθηγητές μας που την διασκεδάσαμε όλοι. Επίσης θέλω να πω για τις επόμενες γενιές ότι δεν μετράει το μέρος και ο τρόπος που θα πας σε μια τέτοια εκδρομή αλλά η διάθεση και η όρεξη να ζήσεις κάτι τόσο έντονο όπως αυτή η εκδρομή. Από την μεριά μου θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές που μας συνόδευσαν και τους μαθητές που εργάστηκαν σκληρά προκειμένου να γίνει αυτή η εκδρομή.